Sunday, August 17, 2008

Warden en vanlig helg


Så här ser vår guarddog ut. Hennes namn är Coco, ur cute.

Hon ligger på "display" då och då och hon älskar små barn.







En glad stjärnförsäljare tillsammans med en kund från Jamaica.




Ozzy visar en kvinnlig kund hur ett par snygga örhöngen kan se ut! LOL

Bossen för byggnaden, Art (han heter faktiskt så) och från vänster Son (uttalas sån) och Helen.






Av våra "grannar" köpte jag ett par guldörhängen idag. De är tre bröder, en syster och deras far som jobbar i deras affär.


Det var några bilder från min arbetsmiljö jag har under helgerna. Det kommer fler men då i en annan form så håll utkik.
På tisdag kommande vecka är det dags att plocka ut min skolbussrutt. Ska bli kul att träffa alla chaufförer från min division.

No comments: