Sunday, August 31, 2008

Sleepin

Imorgon måndag är det "sleepin". Det är helgdag och jag tänker sovar till nio sedan bär det av ner på stan. Kanske det blir en vända till Canadian Exhibition (CNE). Vi har fribiljetter i år. Men med största sannorlikhet blir det China Town. Behöver lite mer material. Fick två stora beställningar i helgen. Halsbandet jag hade på mig föll två systrar i smaken. Det består av muranoglas och silverkedjor. Har fler idéer på gång så får se vad jag får tag i.


Hittade en kurs i Feng Shui som startar i oktober. Den håller på i åtta veckor med början i oktober. Det kanske blir lite snärjigt med min tidtabell eftersom jag har sista drop off vid fyratiden och kursen startar halv sju. Kursen ligger nere i stan vilket innebär en restid för mig på drygt trekvart. Har läst en hel del i ämnet och vill få möjligheten att omvandla det i praktiken. Att det fungerar har jag fått bevis för. Det är nämligen så att "våra pengar" låg i badrummet!!! Vilket innebär att de bara rinner ut. Och visst gjorde de det. Nåja, jag tog till de metoder de rekommenderar inom Feng Shui med bl a färger och lite andra småknep och nu "stannar" pengarna kvar hos oss. Det skedde inte över en natt men successivt så såg jag små små förändringar. Ett tips, oavsett om "pengarna" ligger i badrumsdelen av huset/lägenheten är att alltid se till att toalocket är nere.


Nu är det natti natti..........

No comments: