Tuesday, August 26, 2008

Trötter


Idag är jag riktigt trött på ögat. Upp tidigt i morse, hann inte käka frukost så det blev en mycket sen lunch istället.
Dagen har bestått av skolbuss, silvergrossist och korrigering av min rutt. Imorgon är det meningen att jag ska köra min rutt för första gången.
En av våra grossister kom hem till oss idag. Vi handlade lite smågrejor, men ändå blev det en liten saftig faktura. De ska resa till Hong Kong, Thailand och Italien för att göra sina inköp första veckan i september. Ska bli spännande att se vad de kommer upp med.
Imorgon måste jag ringa mamma, hon är säkert lite ledsen på ögat. Det är inte utan att jag har dåligt samvete. Men den sista tiden har jag varit så upptagen att jag inte ens har hunnit med tvättstugan. Finns det någon där ute som kan ge mig siså där fem timmar till på mitt dygn?!!!!!!!

No comments: