Wednesday, August 6, 2008

New Lover


Ja då är onsdagen den 6 juli snart slut. Har precis haft ett nytänt möte med en nygammal älskare. "Han" har stått i hörnet och tittat på mig länge länge länge och undrat när vi ska ta tillbaka den tid vi hade. Idag blev det så. Det var urjobbigt! Varenda muskel känns öm redan nu, så hur det kommer att kännas imorgon törs jag inte ens tänka på. Vi har lovat varandra att träffas minst två gånger i veckan, kanske tre. Vi får se hur det blir.......... två eller tre ggr.

Hur "han" ser ut? Se här till vänster..... snygg va?


Avslutar dagen med ett citat som är värt att ta en funderare på.

"None are more hopelessly enslaved

than those who falsely believe they are free."

-Goethe


Min fundering runt detta tar jag en annan dag. Det är nämligen dags att slänga sig i bingen.


2 comments:

Gunsan said...

Vicken hunk! Jag har en stackars forbisedd loverboy jag med, kanner ocksa hur han star och smyger pa mig och stirrar mig i nacken med sina eldiga ogon.

Han vet verkligen hur man ger daligt samvete......

Jag kanske far ta upp min bekantskap jag ocksa, framover nar det svalnar av lite, annars tar min unge alskare dod pa mig, hahahaha.

Kramiz
Keep up the hard work

Just nu said...

Ja du Gunzan, det är inte lätt att ha "någon" stående med sina eldiga ögon och undra när det blir nåt. LOL ......