Tuesday, August 5, 2008


Idag har jag varit till banken och Walmart, alltså tagit det lugnt. Passade på innan stört regnet kom. Just nu regnar det och åskar.

Det är inte en sak som man ska lära sig när det gäller "blogging". Man vill ju ha med en och annan bild också, vilket har medfört att jag är tvungen att lära mig hur man download bilderna från den digitala kameran. Detta har jag i normala fall överlåtit till gubben min *fniss*.

Han har välkomnat mig in till den nya "världen". Som nästa projekt tyckte han att jag skulle öppna en facebook-sida, men det tycker inte jag. Vad jag har sett av Facebook är det inget för mig. Visst är det kul att se hur Lindas, Marielles och Kristers kompissidor ökar men mer är det inte. Kanske har jag fel, men just nu känns det inte så angeläget. Jag kikar in på hans sida då coh då istället.

Som ett första försök till import av en bild till min blogg blev av de riktiga "kanadensarna" LOL!

1 comment:

Linda P said...

facebook är kul, flera miljoner människor kan väl inte ha fel?? Moster inte håller du väl på att bli gammal o konservativ hihi.. tänk om du satt bredvid nu, vet precis vad du skulle göra.. gå i taket! haha.. Principmaja ;) kram å skype går bra?