Wednesday, October 1, 2008

Fler



Idag har jag fått "tillökning"!!!! Sex till små till min redan lilla samling av 13. Har precis lagt på luren till föräldrarna. De blev oerhört glada över att deras barn äntligen fick skolskjuts. En mamma berättade att hennes son har varit tvungen att GÅ HELA 3 KM TILL skolan och 3 KM TILLBAKA! Wow! Jag sa att det är bra med motion. Men hon beklagade att han hade varit såååå trött när han kommit hem från skolan. Hmmm, hur klarade vi oss? Se ett tidigare inlägg i min blogg angående detta.

35 miljoner, är vår dröm ikväll, tänk OM. Om om inte hade funnits, då du................ då hade vi just nu 35 miljoner dollar i vår ficka........

Vi har kommit överens om att istället för att ta ut en massa tjafs för våra poäng på Petro Canada så tar vi ut "drömmar", alltså några lottorader per vecka istället.

Det går till som så att när vi tankar bussarna, vi betalar inte, så drar vi ett kort och får en massa poäng som man kan få en massa saker för. Vi tankar för drygt $200 i veckan så det har blivit en del sedan vi startade i augusti.

Håll tummen mina vänner :()................

No comments: