Monday, October 6, 2008

Ur arg



Så här arg är jag just nu! Har kämpat i sex veckor på att få ut vår faktura från ett företag som vi använder när det gäller vår lilla affär. De ansvarar för att vi får ut våra pengar via visa/mc/amex och debit köp. Var och varannan dag har jag skrivit till deras så kallade kundservice. Det senaste svaret jag fick var att jag var tvungen och vara tålmodig! Vadå tålmodig? De drar pengarna från vårt konto och levererar NOLL i motprestation. Googlade deras företagsnamn och fick upp en hel del negativa saker om dem. Bland annat att de har en massa stämmningar på sig inom rättsväsendet, Small Court kallas det. Det är dit man vänder sig i sådana här fall.

Nu är det oktober och de har dragit sin del för september och vi är inte klara med augusti ens. Ska samla mig och skriva ett mail till gubbarna i styrelsen för detta f-ade företag. Lovar stort och håller ingenting. Killen som skulle vara vår representant fick kalla fötter och slutade. Så nu står vi helt utan hjälp. När man ringer så får man ingen som kan svara på frågorna man har. Ingen som tar tag i något eller tar någon som helst ansvar. Killen som ska vara chef över kundservicen är så nonchalant att man vill spy, en självupptagen brat!

VARNING WARNING FÖR FÖRETAGET MONEX!!!!!!!

No comments: