Tuesday, September 30, 2008

Be happy!




Ett stort grattis till Gunsan som blivit "plastmormor" idag till en ur söt liten flicka, Madison Anne.

Lite annat som gjort mig glad idag är att jag pratat med syster Ann och Marielle. Alltid lika roligt att prata med dem båda.

För det tredje så har jag haft en halft om halft ledig dag idag. Hälften av "mina barn" i skolbussen har varit lediga idag eftersom de firar en större religiös dag. Passar på och säga "Happy Aid" och "Happy Rosh Hashanah"!

Sedan har jag förberett mina blå lappar till barnen imorgon. Om de har varit goda passagerare i bussen så bör man dela ut en blå lapp till varje student. Det står som så här "Congratulations! To Sandra (namnet på studenten) for being a responsible rider on the bus".

Vad jag har hört så är det oerhört populärt att få en sådan. Om de däremot missköter sig så blir det en rosa lapp som går till rektorn, föräldern och vårt företag.

Så nu ska jag klippa och klistra lite. Har skrivit in deras namn i word och lagt till lite annat skoj som ska klistras in på de blå lapparna.

Tingeling!!!!!!!!!!

1 comment:

Gunsan said...

Bugar och bockar for det!

Kul med lappsystemet ni har pa bussarna.....

Hejsan Hoppsan