Wednesday, October 7, 2009


Har fått mina böcker idag från Indigo. Jag är barnsligt förtjust i böcker. Blir urglad när jag har en bok i min hand som jag aldrig har läst. Dessa fem böcker som jag beställde visade sig vara helt i min smak. Att välja böcker via internet är inte alltid lätt. Normalt så brukar man ju ta upp boken och bläddra, men det går ju inte via nätet.

Ser nu framemot att börja läsa Steig Larssons första bok och däremellan bläddra och bli inspirerad av alla möjligheter i "Beading". För att inte tala om min Chakra Bible. När jag öppnade kartongen, som kom levererad till min dörr, var det den
första boken som låg överst, tjock och tung. Tog upp den och blev stående och började läsa. Höll på att glömma fisken i ugnen. Tur att man har ett tidtagarur på spisen och att jag för en gångs skull ställt in den.
En urhärlig bok! Vad jag såg i min snabbtitt var bl a det jag har bara varit och nosat på förut.
Har tillverkat fem armband hittills idag som jag ska ta med till Mari-Ann, det kanske blir ett till som jag så i en av de böcker jag fick idag.
Nu väntar jag bara på att jag ska få mitt pärlhalsband på 2 och halv meter!

No comments: