Saturday, June 27, 2009


Så här i sista minuten bestämde jag mig för att för första gången i mitt liv gå och få fotvård. När jag väl kom dit så passade jag på att få händerna fixade också. Inte sista gången jag gick dit. Mycket trevlig personal och lika trevliga kunder. Hmmm, kan det bero på att man blir så ompysslad att alla satt med ett leende på läpparna.

Imorgon bär det av. Har packat klart och går och småpysslar lite. Ozzy kommer snart hem från affären och ska ta en titt på vad jag har föreslagit att han ska ha i sin resväska, allt ligger på sängen just nu.
Vi lyfter 21.15 och landar i Sverige kl 12.45. Mamma och Mari möter oss på Arlanda.

Förutom att träffa familjen så ser jag fram emot att träffa alla mina vänner. Tjejträffen vi ska ha den 24 juli ska bli oerhört kul! Lite spännande är det. Inger skrev till mig att hon inte hade sett Lena och Tina sedan 1976, tiden går.
När det lugnat ner sig lite så ska jag besöka Lena i Falun. Vi har en massa att bubbla om. Det blir lite flackande som vanligt, men, på mina villkor.
Vi har en tid beställd hos en tandläkare i Grängesberg också. Äntligen, en svensk tandläkare! Någon man kan lita på.
Nu sätts en nyckel i dörren och det är dags att vara lite social med sin käraste.
Får se när min nästa blogg blir av. Kommer jag över en dator så blir det nog en rad eller två. Ska ta en massa bilder som jag ska lägga ut när jag har redigerat dem.
Ha en skön och trevlig sommar!

2 comments:

Gunsan said...

Hej svejs!
E avis pa dig som redan har gjort Atlantspranget.
Vi sitter vi gaten pa Arlanda nu....

Just nu said...

Din resa Gunsan är ju längre än vår. Inte sista gången vi reser via Island! Enkelt och med stora tidsvinster.
Du, glöm inte och skicka över bilderna på dig och mig, de där bra du vet.