Tuesday, June 16, 2009


Har tvättat rumsfönster idag mellan mina skift. Sovrummet blir imorgon. Kan inte tvätta det på kvällen eftersom solen gassar!
De nypressade gardinerna hänger uppe och alla blommorna är duschade, det ser så fräscht ut.
Ska sy ett nytt solskydd! Har varit in på Canadian Tire och köpt. Det är sådana där skydd som man lägger i vindrutan på bilarna, men de är helt utmärkta som solskydd på fönstren också. De är i två delar, täcker ett helt fönster när man syr ihop dem.
Såg i Gunsans blogg att kosan styrs mot Sverige på torsdag. Vi har elva dagar kvar tills vi åker. Börjar få lite resfeber... En kollega till mig frågade om jag hade packat resväskan, nej det blir nog i sista minuten som vanligt. Hon är polska och är lite avundsjuk på mig att jag åker till Sverige. Polen ligger ju inte så långt från Sverige som hon sa.
Nej, nu ska det sys!

No comments: