Tuesday, March 3, 2009


Mammas födelsedag kommer upp i juni, hon blir 70 år.... Idag när jag pratade med henne så frågade jag hur hon hade tänkt sig sin dag. Hennes svar, "är glad att du kommer hem och vill att vi firar allt då". Mao, hjälp mig fixa till det hela. Självklart vill jag hjälpa till så mycket jag kan. Vi pratade hit och dit om när och hur. Första helgen i juli blir bra, ett party tält ute på gräsmattan, ett sådant där som Mikael hade. Mat och dryck talar vi om senare. Min uppgift blir nu att göra en inbjudningslista och skicka ut den till folk. Jag har en riktig Joker i ärmen som jag vet kommer att göra mamma oerhört glad och det är ju det vi vill allihop. Det är bara att hoppas att han inte är uppbokad den helgen! Så nu blir det att sätta sig ner och tänka igenom en lista, den kommer att bli väldigt lååååång, familj och vänner.
Poemet här intill är så sann vad det gäller min mamma! TACK MAMMA FÖR ATT DU ÄR DEN DU ÄR! LOVE YOU!!!!!

2 comments:

Gunsan said...

Jasingen - Elvis lever!
Det var val det jag visste.....
Aj, hoppas jag inte rojde Anitas overraskning nu da, geeee...

Just nu said...

I wish! Om man kunde få "hem" honom så vore lyckan perfekt.
Nej det är så att en kusin till mig på mammas sida som hon sååååå gärna vill träffa. Ska ta och ringa upp honom till veckan och boka in honom. Den killen har haft en väldigt jobbig uppväxt. Bl a en morsa som helt har förnekat hans pappas sida, alltså min morbror. Tragiskt, kan berätta mer när vi syns.