Tuesday, March 10, 2009



Fullmåne!
Har varit väldigt irriterad de senaste fyra dagarna. Varför, fullmånen såklart. Den sätter hela mitt liv ur spel. Har svårt att sova, blir lätt irriterad på saker och ting.
Under dessa dagar får jag verkligen passa mig så jag inte gör/säger något dumt. Men gissa om jag har lust! Det har faktiskt hänt att jag letat upp en fight bara för argumentationens skull. Senast var det en fulfinne i Julias blogg. Enligt mig så är han en stor skummis som prey på unga flickor som Jullan. Ville ta upp en större fight med honom om invandring men det hade i så fall slutat med att jag har hånat honom för att vara finne som dessutom har åsikter om invandrare. För att göra en sammanfattning av hans åsikter, KKK.
Som om inte det har varit nog, så har bolaget vi har för Visa etc börjat "dryga" sig igen. Såg att de hade dragit ut en summa IGEN (!) som vi inte har något underlag för från vårt businesskonto. De har dessutom börjat dra en sk garantiavgift varje månad. Dyr är den också. Pratade med killen som var deras X-representant och sålde på oss detta elände. Fick ur honom en hel del fultrix de kör med. Har hittat en website "RedFlag.com" på nätet där de dryftar bl a detta bolag Monex, aj aj, ingen vacker läsning inte! Har tittat på vårt kontrakt med dem igen, efter ett tips från forumet, och kanske kanske går det att bryta det eftersom de har gjort bort sig. Flera små företag som vårt har som förslag att vi ska gå samman och gå till domstol och TV. Som jag känner nu så skulle jag vilja slå dem med något väldig hårt!
Eftersom månen är som fullast i dag så tar jag det lugnt tills imorgon, men det är svårt. Så imorgon blir det att ta itu med Monex igen när jag är lite lugnare.

No comments: