Sunday, November 16, 2008





Ja då var det snart måndag igen. Var tar veckorna vägen? Hinner knappt inte tänka så är det fredag, dags att förbereda sig för vår lilla silveraffär och två dagar senare så är det skolbuss. Well, en sak är säker, lönelappen kommer väldigt ofta, hehehehehehe............

Får hoppas att jag kommer till skott och besvarar alla min mail som jag fått på sistone.

Har kopt (svenskt skrivbord forsvann) en julklapp till mamma idag. Tankte skicka den lagomt till forsta advent. Det blev en till Siv ocksa. Hittade fina julkort haromdagen. Passade pa att kopa medans det fanns nagra snygga kvar. Nu ar det i stort sett bara adventsstaken som ska pyntas, lagga pa nagra juldukar och byta kuddfodralen till soffkudarna sa kan man nog saga att jag har forberett det mesta infor jul. I ar ska jag nog bli lite mer nordamerikan an jag varit, ska namligen kopa doftande grankottar. Du luktar in blandning av kanel och vanilj. Dessa tankte jag lagga i en stor glasvas blandade med nagra snygga glaskulor. Det far bli var julgran! Nagra tar jag med mig till affaren, kanske det drar nagon extra kund.

Haller pa med en fodelsedagspresent till Mari, en av hennes favoriter vad jag har forstatt av hennes inredning. Wish only Mona was here!!!! Maste fa ihop det till hon fyller. Hon fyller The Big 5 i februari.

Dags att lasa Gunsans blogg...........

No comments: