Friday, November 21, 2008


Har inte varit in på datorn sedan i måndags. Fick bara för mig att ta ett break. Inser att den här apparaten är bra, men när den mer eller mindre tar över ens liv då är det dags att tänka efter. Ser hur Ozzy gör varje dag. MÅSTE in och läsa nyheter och surfa runt.
Är det nödvändigt?
Tycker faktisk att det tar en massa tid i ett förhållande som man t ex kunde göra något annat av. Exempel, motionera mera eller bara läsa en helt vanlig bok, ta en promenad i det sköna kalla vädret, känna kylan på näsan myyysss. Gå ut en kväll och se en bio? Får se hur det blir nästa vecka, kanske jag tar ett längre break.......
Tills dess, Take it easy out there..........

3 comments:

Gunsan said...

Sorry - kan inte halla med dig dar..... och brrrrrr, solen pa nasan ar battre....

Har ar vi natravar bada tva - herregud nar natet ar nere da kanner man sig sjuuuuuk. Abstinens varre.

Nu ska jag blogga lite...

Slut i Rutan

Just nu said...

Ska vara ärlig, jag är J-T nere. Har varit det en längre tid. Orkar liksom inte med mitt liv just nu....

Gunsan said...

Da galler det att tanda manga ljus och mysa pa och se till det lilla.
Se alla sma ljusstralar som faktiskt alltid flodar ner pa oss vare sig vi vill det eller inte, hehe.....

Se dig omkring och vardera de sma detaljerna som alla ar sa vackra pa sitt satt om vi bara ser dom for vad de ar....
VALJ att tanka positivt - det ar bara du som valjer vad du ska tanka!
Det finns inget negativt som inte har nat positivt med sig - det ar lardomar och vi valjer hur vi ska hantera det pa basta satt for att vanda det till nat positivt.

Tjingeling