Sunday, September 14, 2008

Nästa vecka....


Hmmm, då var weekenden över i ett nafs. Det har varit en konstig helg, ömsom regn och ömsom solsken. Vilket har resulterat i att vi har en luftfuktighet på 98% och som då blir att kännas som om det är 37 grader varmt. I skrivande stund år det bara 32 just nu, svalt....Tack och lov så blir det bättre väder redan i morgon bitti.
Ser framemot att träffa min små killar och tjejer. Att se deras små leenden och ivern att få komma till skolan gör att man blir glad hela dagen.
Har tagit en del bilder som jag ska lägga upp i en "flipp" se du kan se hur det ser ut just där jag kör.
Apropå kör, så måste jag hitta en ny väg till en av skolorna eftersom de håller på med att reparera en av filerna efter den gatan som jag kör. I fredags blev jag stående i 25 minuter på en sträcka som normalt tar fem att köra.

Kommande vecka ska jag på kurs igen, Defensiv Driving, ett måste för att få ett fullgott "E". Efter den kursen kan jag också köra ambulans om jag får lust att söka en sådan tjänst.
Sedan fyller Linda år veckan efter. Har gått och funderat på vad jag ska hitta på till henne. Hennes syster Marielle fick ett snyggt lariethalsband jag gjort vilket hon blev nöjd med. Hmm, det blir nog *hahahahahah* Linda, trodde du att jag skulle avslöja vad du får!? Well, ett paket kommer, så mycket säger jag ;().

Fick mail från broder Tommy idag. Lovade att skriva ett mail till honom, så det är väl bäst att jag gör det då.

No comments: