Wednesday, December 2, 2009


Som det ser ut Just Nu så åker jag till Sverige redan i julveckan 2009.
Stannar till den 13 eller 14 januari 2010.
Allt hänger nu på om vi har öppet julveckan och om jag kan få tag i en billigare biljett. Hittills har jag bara fått en prisuppgift på KLM och den låg på $1399, vilket är lite väl dyrt. Ska ta en titt på Finnair också.
Den här resan blir ett "adjö" till pappa. Jag är så himla orolig att jag inte hinner se honom i livet mer. Vill hem innan det oundvikliga sker .........
Jag pratar med honom varannan dag och jag hör hur ont han har. De smärtstillande sprutorna hjälper inte mycket nu enligt pappa. Jag måste hem till Sverige!

2 comments:

Gunsan said...

Aj - vad trakigt att fa lov att aka hem av en san orsak.

Kram Raring!

Just nu said...

Tack, behöver det just nu. Har gråten i halsen och kämpar på.