Monday, December 28, 2009


Om drygt fem timmar så har man denna vy. Lyfter från Toronto 17.55 till ett mycket snörikt och kallt Sverige. Landar i Stockholm 12.15 imorgon lunch svensk tid.
Har haft svårt att fatta beslut om vad som ska med och inte. Det är alltid lättare med sommarkläder. Nu stod jag i valet och kvalet om jag skulle ta med mina höga läderstövlar eller om det räcker med bootsen. Det blev bootsen. Sedan är det ju en vinterkappa också och tjocka tröjor. Allt detta tar stor plats, tyvärr.
Men nu är jag påväg, ska äta lunch tillsammans med make och svåger innan.
Hmmm, lovade ju ett litet debattinlägg om "Happy Holiday", det kom av sig. Vem vet, om jag kommer över en dator under min vistelse i Sverige så kanske det kommer.
Vill passa på och önska dig som läsare ett Riktigt Gott Nytt 2010!

2 comments:

Gunsan said...

Have a Safe Trip Honey!!!!

Gunsan said...

A halsa alla jag kanner nar du kommer dit......

Puss Raring!