Friday, December 11, 2009

Ja denna vecka har varit hektisk, men nu är den över, nästan.
Sitter nu med min biljett i handen till Sverige den 28 december. En resa som har blandade känslor. Känslo-människa som man är.
Pratade med pappa igår och han verkade lite förvirrad, dagarna går ihop. Och igår verkade det som om han hade mer ont än sist.
Mamma fick ett telsamtal idag. Sa inget om att jag kommer till Sverige den 29 dec (blir ju så i o m tidsskillnaden). Hon berättade att hon skulle till ögonläkaren i Falun samma dag så gissa en som kommer att få en chock när jag kommer. Så mina kära anhöriga, som förhoppningsvis läser denna blogg då och då, säg inget till mamma och pappa att jag kommer! Vill att min ankomst ska bli som en överraskning för dem båda.
Fick också reda på av mamma att Dan med familj kommer upp till Dalarna i mellandagarna, kul att träffa dem också. Sedan ser jag framemot att få se Mikael och Kattis nya kök som jag skrivit om i min blogg tidigare.
Som sagt, det känns lite overkligt att åka igen. Jag var ju nyss i Sverige .....
Är tillbaka ...
Ozzy behövde hjälp med att raka huvudet. Har försökt få honom att vänta tills vi har jullov och inte behöver gå ut i kylan, men han stod inte ut längre. Så nu har jag en "skinnskalle" igen.
Nu ska jag själv ta ett bad och försöka förstå att om 16 dagar är jag i luften igen.
Trevlig Helg!

No comments: