Thursday, December 24, 2009

Har mer eller mindre kommit innanför dörren. Bara räknat kassan och tittat en stund på burken. Det var två dagar som vi inte hade stora förhoppningar på, och så blev det. Det här räkenskapsåret gör vi ett stort streck över. En stor bedrövelse är vad det är. Törs inte tänka på hur nästa år ser ut, allra minst de tre första månaderna. Vi kanske rent av stänger vår lilla butik. Vi får se vad som händer. Just nu så tänker vi inte ta några stora beslut. Vårt avtal med hyresvärden går ut den sista april 2010 och innan dess så ska vi ha diskuterat för och nackdelar.
Imorgon ska jag packa min resväska och gå ut och käka middag. Något julfirande det blir det inte. Idag är det julafton och imorgon juldagen ... so what´s the point? Istället ska jag göra som Betty Boop, slänga mig i badet och bara vara en stund. Efter det ska jag ta en julmust som jag köpte på IKEA sist vi var där.
Skriver mer i morgon. Har lite åsikter om det här med "Happy Holiday", jag firar Christmas, vad firar du?

No comments: