Tuesday, April 14, 2009

Om någon dag tänker jag lägga in lite bilder på vad jag har gjort för smycken. Vill du ha något så går det bra mot en liten penning. Det är i stort sett självkostnadspris. Vad jag tar i affären är en helt annan historia :().
De smycken jag har gjort med stenar har jag haft en "baktanke" med. Jag har försökt att kombinera dem så att de ska komplitera varandra i healing.Till de kunder som har köpt, framför allt armband, har jag förklarat vad varje sten står för.Det har blivit några halsband med tillhörande örhägen också.
Tar mer än gärna emot feedback!

1 comment:

Gunsan said...

Jag fick ett jattefint hematit - aven kallat blodsten - halsband av Ulla nar jag fyllde lite ar - 20 - forra aret ;) fniss....

Det ar underbart fint och fullt av kraft och karlek!
Rekommenderar verkligen Ullas hjartevarmande smycken!