Monday, February 2, 2009


Okay, då var vi där igen. Hur många visste varifrån dunen kommer i våra kuddar och täcken? Jag i min enfald har trott att de plockats av redan avlivade fåglar -MEN ICKE!

Mår urdåligt efter att sett och läst vad som pågår. Det blir inga fler duntäcken eller kuddar för min del om jag inte VET varifrån de kommer och hur fåglarna har hanterats.


Gåslever har jag heller aldrig ätit just med tanke på hur djuren plågas. Att vi människor proppar i oss en massa, och dricker för den delen, och att vi får förstorad lever, då kallas det något helt annat. Nej usch vad jag mår dåligt........

1 comment:

Gunsan said...

Tank att vi ska vara sa enfaldig och ga pa allt.....
Jag med, men aldrig mer dunprodukter! That's it!

Bra dock att sant har skit kommer upp till ytan, och att folk reagerar. Vi blundar for alldeles for mycket.

Den enda trosten har ar att karmat hinner ifatt dessa idioter oxa...

Speachless...